Kortvarig lycka!

21:47


Säg den lycka som varar.. Jag - Linda - fick domen på mitt knä igår! Inflammation i knät och avrådd att starta i Fjällräven Classic!!! Det som vi har laddat för sedan i vintras!! Jag är så fruktansvärt besviken, ledsen och arg - samtidigt så förstår jag att det är oansvarigt att ens starta!
Problemet med FJCL blir i det fall jag behöver bryta så finns det ingen utväg annat än att gå tillbaka eller framåt! Sista utvägen är helikoptertransport tillbaka! Känns inte rätt för vare sig mig själv eller Sanna att riskera något - inte heller för Fjällräven Classic teamet!

Vi har fått tänka om och kommer i år att genomföra "Tjejmilen" precis som planerat samt att vi tar "Nipstadsmarschen" här på hemmaplan.

Vi har tillsammans med styrelsen även tagit ett beslut om att förlänga projektet till sista december 2016. Detta på grund av att vi i uppstarten har behövt fokusera på att få ihop utrustning för att kunna vandra, knyta samarbetspartners samt vara ute och presentera projektet. Det betyder att vi kommer att starta i Fjällräven Classic 2016 istället, så vi skjuter på det 1 år!
Från och med nu kan vi fokusera helt på insamlingen - vi vill verkligen nå 500 000 kr!

Kram, Linda och Sanna





You Might Also Like

0 kommentarer

2815855.htm