Den som väntar på nå´t gott...

21:52

Elastisk tråd
Ja, den som väntar får se heter det ju - och just nu väntar vi in elastisk tråd så vi kan leverar alla armbandsbeställningar! Vi hoppas att ni har överseende, vår leverantör har varit på mässa och vi fick liksom slut på tråd mitt i allt :D

Den här veckan kommer jag - Linda - att passa på att besöka en av våra samarbetspartners -  Pagoni när jag ska till Örnsköldsvik som sällskapsdam till vår alldeles egna fotograf Jennie (som tar en del av våra bilder)! Gissa om det kommer vara svårt att inte handla hela butiken!! Tur jag har en inköpslista som Sanna omsorgsfullt ordnat!

OCH - på torsdag ska jag äntligen få röntga handleden igen OCH jag förväntar mig att jag inte har något gips när jag åker därifrån! Så håll tummarna!

Kramen på er

You Might Also Like

0 kommentarer

2815855.htm